Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

woensdag 4 november 2015

Textiel docoratie technieken delen

Mijn eerste Blog, kennismaken
Hallo ik ben Jeanne' mijn passie is creatief bezig zijn met textiel. Ambachtelijk bewerken, decoreren van textiel kent vele technieken zoals het vervilten, wolkrimp, verven, bedrukken, heattransfer, Batik, borduren enz. enz. Het lijkt mij erg leuk om mensen te leren kennen die mijn passie/hobby delen.
Mijn doel is ervaringen met elkaar te delen, uitwisselen wat we doen, elkaar inspireren en van elkaar te leren. 

In deze blog zal ik verslag uitbrengen van mijn ervaringen en de resultaten van mijn werk enhet gebruik van textieltechnieken. 
Voor meer informatie zie mijn website; 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen