Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

donderdag 12 november 2015

Textielbewerking; sorteren stoffen

Verslag textielbewerkingsgroep op donderdag.
Het is inspirerend om samen te werken, samen nieuwe technieken uit proberen is leuk en leerzaam.
Het is steeds weer opnieuw een uitdaging om van de ambachtelijk bewerkte stoffen persoonlijke werkstukken te maken. Ons uitgangspunt samenwerken, maar ieder werkt vanuit zijn eigen inspiratie en maakt zijn eigen, unieke werk.
De afgelopen weken hebben  we met diverse technieken gewerkt, gevilt, stof geverfd met roestprint, Heattransfer. 
Onze uitdaging voor vandaag was; plannen maken voor een werkstuk en onze bewerkte stoffen uitzoeken/ sorteren. Trots op het resultaat!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen