Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, ideeën uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

zaterdag 28 november 2015

transfer prints

Transfer prints 

Transfer prints maken op synthetische stoffen.

Techniek beschrijving transfer prints 

Het ontwerp of afbeelding kopiëren op een laser printer.
Vervolgen een blad papier verven mettransferverf= goed laten drogen.
De kopie tegen het verfblad onder de drukpers. 60 sec. 190 graden.
Het bedrukte blad vervolgen met de synthetische stof onder de warmtepers 60 sec. 190 graden
Een impressie van de resultaten










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen