Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, ideeën uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

dinsdag 24 mei 2016

Haken met de buren

Haken met de Buren

Iedere vrijdagmiddag komen we met een aantal buren bij elkaar. Het is vooral heel gezellig en leerzaam. De afgelopen weken zijn we in de ban van het haken, wisselen ideeën uit en stimuleren elkaar onze grenzen te verleggen en nieuwe dingen uit te proberen.

Onze werkstukken







Zo tros op het resultaat

Haken met restafval oude T-shirts

EEn tas maken van restjes katoen

25 jaar niet gahhakt en nu op een middag dit resultaat


Gezellig

Elkaar leren haken 

Mijn handmade vestje is klaar. Enkele maanden geleden kocht in in de kringloopwinkel klauwen katoen voor een klein prijsje. Nu trots op het eindresultaat.  Mijn handmade gehaakt vestje.
En...ik heb nog bollen  over!!! Daar kan ik nog íemand blij mee maken

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen