Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

maandag 14 december 2015

Stof verven met Procion verf, Van 3 naar 28 kleuren

Verfproef, van 3 naar 28 kleuren

Deze week heb ik verfproeven gemaakt met Procion verfpoeder.
Ik heb de handleiding gebruik die ik gevonden heb op verfvirus Blogspot.
Mijn uitdaging was met 3 kleuren verf 28 katoenen lappen te verven in uiteenlopende kleuren.
Het resultaat was verrassend. Een prachtige kleurenwaaier. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen