Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

maandag 14 december 2015

Workshop gebruik silhouette Cameo, meerkeluerenopdruk maken met Flex materiaal

Meerkleuren ontwerpen maken.

Vorige week heb ik een workshop voor gevorderde gevolgd bij DRUMA.
En ik heb nu de vaardigheden om een meerkleuren ontwerp te maken met de software.
Vraagt nog wel wat oefening maar ik ben zeker niet ontevreden met mijn eerste resultaat.
ontwerp maken
Resultaat. Meerkleuren Flex opdruk



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen