Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

dinsdag 5 januari 2016

Gelli printing plate uitproberen

Mijn eerste drukproeven met de Gelli Plate

Spannend, Vandaag mijn Gelli Printing Plate uitgeprobeerd. Eerst de nodige materialen verzameld en daarna aan de slag. Uitproberen op papieren daarna op stof.

De resultaten van mijn eerste proeven. Mijn conclusie; de mogelijkheden zijn eindeloos! Uitdaging dus.



Materialen Gelli printen

Nog voorzichtig, de eerste verf erop

De eerste print op paier

Volgende poging. Nieuwe verf erop en daarna  uitrollen

De eerste print resultaten met de Gelli Printing Plate

Gelli printing, gebruik sjablonen



Gelli printing



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen