Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, ideeën uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

zaterdag 13 februari 2016

Handmade Bag, het resultaat en werkproces

Handmade Bag 

Mijn uitdaging was een handtas te creëren van ambachtelijk gedecoreerde stoffen. In dit verslag;  Het eindresultaat en een overzicht van het werkproces.

Het eindresultaat

De handtas is gemaakt van ambachtelijk gedecoreerde stoffen
.Gebruikte technieken;
Discharge/ontkleuren, sjabloneren, flexopdruk,termofaxprints en wol vilten 

Handmade bag, technieken discharge/ontkleuren,sjbloneren, flexprint, volten, thermofaxprints

Handmade Bag 

collectie, silk scarf + handmade bag


Materiaal wol + open wave , techniek vilten
werkproces handmade prints


Materiaal Katoen, technieken; discharge/ontkleuren, sjabloneren + flex opdruk
,
Materiaal katoen, Thermofax print

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen