Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

woensdag 24 februari 2016

Handmade Bag

Handmade Bag / shopper 

gebruikte materialen en technieken

Handmade Bag/Shopper
Voor de buitenkant van de tas heb ik lichtbauwe spijkerstof gebruikt. Voor de decoratie heb ik gebruik gemaakt van verschillende technieken. In de eerste fase heb ik het dessin aangebracht dmv van transferdruk en vervolgens bedrukt met Flexmateriaal. 
Voor de voering van de tas is synthetische stof gebruik. De opdruk is aangebracht dmv transferdruk.

Decoraties aanbrengen op stof


dessin en vellen papier met transferverf

Transferdruk op katoen, gebruik pers 60min , 190 graden

Transfer druk op synthetische stof
katoene stof bedrukt met Flexmateriaal









Het resultaat

het resultaat

De binnenkant

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen