Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

zaterdag 13 februari 2016

Vilten op zijde



Zijde sjaal met wol

Het werkproces 

De lap zijde heb ik geverfd met zijdeverf. Gebruikte techniek; Shibori/ afbinden.
Materiaal zijde, Verftechniek; Shibori, afbinden

Materiaal zijde, verftechniek Shibori, afbinden

Geverfde zijde sjaal, techniek Shbori 
Zijde sjaal wordt bewerkt met wol, Techniek Vilten
Vilten op zijde, (met water en zeep)

Het resultaat

zijde sjaal met wol decoratie,  Techniek Vilten

zijde sjaalmet woldecoratie, techniek Vilten 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen