Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

vrijdag 18 maart 2016

Dessinsontwerpen in illustrator

Oefenen met Adobe Illustrator 

Mijn nieuwe doel; dessins leren ontwerpen in iIllustrator.
Inspiratiebeeld; stenen, is het uitgangspunt voor mijn eerste ontwerp..

Inspiratiebeelden




Ontwerp in Illustrator


Ontwerp omzetten in snijlijnen en uitsnijden in Flex

Ontwerp uitgesneden in Flex materiaal

Uitgesneden ontwerp in Flex materiaal

Flex materiaal dmv van warmtepers op Tas aanbrengen

Het resultaat





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen