Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

vrijdag 18 maart 2016

stof bedrukken met gebruik van de gelli plate en slabloon

Stof bedrukken, Gelli plate pinting 


De eerste stap; ontwerp maken in adobe illustrator

Stap 2; het ontwerp uitwerken tot eens sjabloon.
Textiel verf aanbrengen op de gelliplate, Sjabllon erop leggenen vervolgens de stof.Dit proces kan enkele malen herhaald worden tot het gewenste resultaat.

 De resulaten










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen