Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

donderdag 28 april 2016

Summer Pillows

Summer Pillows, laat de zomer maar komen 



De afgelopen week heb ik gewerkt aan een collectie Zomer kussens voor in mijn tuinbank. De katoen heb ik met  Procion geverfd in vrolijke kleurtjes.  Het dessin heb ik getekend in Illustrator en vervolgens in Flex materiaal uitgesneden. 







Katoen verven met procion verf

lappen katoen geverfmet Procionverf


Dessin uitgesneden in Flex materiaal

 Het resultaat


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen