Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

zaterdag 11 juni 2016

Naaldvilten

Naaldvilten
Leuk om mensen in mijn buurt te ontmoeten met dezelfde passie. Deze middag de mogelijkheden van Naaldvilten uitgeprobeerd.
Naaldvilten




Klik op de link van Maya voor nog meer foto's en uitleg

MayaQuilt: Naaldvilten: Samen met Jeanne en Natasha heb ik ook de viltnaalden weer eens tevoorschijn gehaald.  Plukjes wol in combinatie met organza doet het ook g...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen