Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

maandag 21 november 2016

Happy met mijn Silhouette Cameo.

Baby en kinder T-shirts bedrukken met Flexmateriaal.

Leuk!! Nieuwe Baby`s!! Voor mij een aanleiding om een aantal persoonlijke cadeautjes te maken met mijn Silhouette Cameo. T-shirts, slabbetjes bedrukken, kaartjes en verpakkingen maken. 
Het kan allemaal met mijn mijn Silhouette Cameo. 
De afbeelding kan in de software aangepast worden en op maat worden gemaakt. Daarna wordt verzend je het bestand naar de silhouette, die het tot in de perfectie uit snijd.Voor op Textiel gebruik ik Flex materiaal.
De uitgesneden afbeelding kan d.m.v warmte overdracht/ Warmtepers op Textiel worden gedrukt. 160 graden?15 seconden.
De mogelijkheden zijn eindeloos. Ook leuk de opdrukken kunnen gepersonaliseerd worden. Leuk! persoonlijke cadeautjes maken!

De mogelijkheden zijn eindeloos, blijft leuk!












1 opmerking: