Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

woensdag 16 november 2016

I make a Bag from handmade transfer prints

Mijn transfer printen op stof krijgen een bestemming.

Maandag heb ik samen met Maya en Roelie transfer prints gemaakt op synthetisch stof. Vandaag maak ik hiervan een boodschappentas van het patroontje van Maya.
Doel; lichtgewichten opvouwbaar. Ik maak er dus ook maar een klein tasje bij.Multifunctioneel want de tas kan er in en als de tas in gebruik is kan het tasje vastgeklikt worden aan de tas. Handig voor waardevolle spullen. Op onderstaande foto`s kunje het proces zien van Print tot tas.
Heb je nog vragen over het printen, Laat het me horen. ik geef graag advies.

Transfer Printjes maken


 





De uitdaging van de geprinte stof iets moois bruikbaars maken

En dan het resultaat!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen