Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

woensdag 25 januari 2017

Textile inspiration Book

My textile inspiration Book.

Samen aan de slag, inspirerend en leerzaam.
Deze keer maak ik met Maya en Roelie Boekjes en we proberen diverse bind technieken uit.
Het eerste boekje is Klaar! En ik weet zeker er volgen er meer.

Mijn plan is om een reeks inspiratie boekjes te maken met diverse thema's. Werkboekjes die gevuld gaan worden met  foto's,tekeningen, prints enz... Inspiratie materiaal dat mij stimuleert om met verschillende materialen en technieken ambachtelijke, unieke textiel prints/ stof decoraties te maken.

Het thema van mijn eerste boekje is" Summer Blue" 
Een boekje in wording. Wordt vervolgd!
Onderstaand enkele foto's van mijn moodboards in wording.













1 opmerking:

  1. Wat een goed idee. Zo houd je alles bij elkaar. Misschien moet ik ook af en toe wat in mijn map stoppen. Jouw eerste boekje is in elk geval inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen