Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

zaterdag 18 februari 2017

Baby sokjes...patroontje van mijn moeder

Patroontje van mijn moeder; Baby sokjes

Ik kreeg vorige week van mijn zus een breipatroontje van mijn moeder. Met de hand geschreven... voor mij de uitdaging er mee aan de slag te gaan. Mijn eerste indruk was..., het zijn baby sokjes!! En ja, na wat puzzelen werd het zichtbaar. Geweldig toch!  Deze sokjes ga ik breien voor het dochtertje van mijn nichtje dat binnenkort geboren wordt. Ze zijn schattig. Het jongste kindje van de familie is inmiddels geboren. En Post NL heef het pakketje inmiddels bezorgd bij de trotse ouders.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten