Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, ideeën uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

vrijdag 26 mei 2017

Broderie d'art

Broderie d'art, mijn borduurproject in progress.

 Broderie d'art borduren, mijn nieuwe uitdaging! Na veel oefenen en tips van Monique van Munster, Moniquenwerk, maak ik vorderingen. Het belangrijkste is dat ik er plezier in heb om steeds weer nieuwe steken en materialen te gebruiken en uit te proberen.
Trots op mijn resultaten en... ik weet zeker dat ik nog veel meer wil leren. Ook leuk om na te denken over de toepassingen.
Ik heb stof bedrukt en hier een klep voor een tas van gemaakt.
En een broderie d'art ornament als versiering opgebracht.


Voorbeelden van mijn werkproces.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten