Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

zaterdag 2 september 2017

broderie d`art

Broderie d`art, borduren met de luneville borduurnaald.


borduren met de Luneville naald.

Mijn borduurwerk in ontwikkeling.
Inspiratie bron; foto boom gemaakt tijdens een wandeling kasteel Amerongen.
Ik werd getroffen door de structuren en vormen.

foto boom kasteel Amerongen

foto bewerking in foto scape 

tekening n.a.v. foto

 mijn borduurwerk in ontwikkeling

borduurwerk in progress





1 opmerking:

  1. Prachtig, zoals je de foto omgezet hebt naar een werkbare tekening, en hoe je het aan het borduren bent!

    BeantwoordenVerwijderen